- Kovács Krisztián
- 2021. május 19. | Becsült olvasási idő: 1 perc
Ráfér egy igazán jól sikerült film a 66 éves Bruce Willis, és a 67 éves John Travolta karrierjére. Az utóbbi tíz évben előbbi több B-kategóriás akciófilmben is feltűnt, míg utóbbi nagyrészt szintén felejthető produkciók főszerepeit játszotta el. A felálláson ezúttal egy nagyszabásúnak ígérkező maffiafilm változtathat.
27 évvel Quentin Tarantino kultikus Ponyvaregénye után játszik ismét egy filmben Bruce Willis és John Travolta. Az egyelőre Paradise City munkacímen futó alkotásban Willis egy öregedő fejvadász bőrébe bújik majd, míg Travolta alakítja a maffiavezért, akit kézre kell kerítenie, vagyis egy klasszikus értelemben vett macska-egér játékra van kilátás, melynek rendezői székét a korábban a Rémálom az Elm utcában 3., A maszk és A skorpiókirály című filmeket is rendező Chuck Russell foglalja el (ő írta egyébként a 80-as évek VHS-korszakának egyik leghíresebb sci-fi-horrorját, az Álomküzdőket is), akinek egyébként saját ötlete volt a két sztár meghívása.
Russell-nek ez lesz az első közös munkája Willis-szel, de Travoltával már dolgozott együtt a 2016-os Bosszúra törve című akciófilmben. Érdekesség, hogy a két színésznek egyébként ez már a negyedik közös projektje lesz, igaz, a vásznon teljes valójukban csak a Ponyvaregény esetében láthattuk őket. Ennek oka, hogy az 1989-es Nicsak, ki beszél!, valamint az egy évvel későbbi Nicsak, ki beszél még! című filmekhez Willis csupán a hangját kölcsönözte.
Mi mindenesetre kíváncsian, és főleg reménykedve várjuk a közös munkájukat, és csak reménykedni tudunk benne, hogy a készítők nem követik el ugyanazt a hibát, mint a The Comeback Trail esetében, ahol három Oscar-díjas szupersztár, Robert de Niro, Tommy Lee Jones és Morgan Freeman játszott együtt, a végeredmény mégis az utóbbi néhány év egyik legfelejthetőbb és legbosszantóbb vígjátéka lett, mert Hollywood jó szokásához híven elfeledkezett róla, hogy egy jó film legalapvetőbb kelléke egy jól megírt forgatókönyv, mely nélkül a színészi tehetség is elvész. (Kritikánk a filmről ITT.)
Újra műsoron a Quantum Leap – Az időutazó.
A Warner döntése értelmében nem annyira biztos.
A csütörtöki nyomozóklub eltűnt tévés személyiség után kutat
A rémesen vicces Addams-feldolgozás
Irene Vallejo Papirusza átjárókat úgy nyit átjárókat a történelemben, hogy egy pillanatra sem válik labirintussá.
Végre Egri Lajos oktatói életművének második, utolsó felvonása is olvasható magyarul: A kreatív írás művészete rövid szakmai összefoglaló, egyúttal a Drámaírás művészetének továbbgondolása.