A Marvelnek az elmúlt évtizedekben akadtak meglehetősen furcsa ötletei, ugyanakkor a legtöbb – látva az épp most virágzó képregényfilmek korát – kétségtelenül bejött, egy részükről pedig még csak nem is tudunk. A Comic Book Legends Revealed cikkében most egy meglehetősen érdekes és végül soha létre nem jött kooperációról rántotta le a leplet.
1995-ben öt év szünet után adott ki új stúdióalbumot a hard rock ausztrál legendája, az AC/DC, ez volt a nem kevésbé legendás producer, Rick Rubin felügyelete alatt készült Ballbreaker, mely az Egyesült Államok dupla platina státuszt ért el. Az album külalakját és borítóját tekintve meglehetősen képregényes beütésű egyébként is, és ennek kapcsán felmerült most egy pletyka, melyet cikkében a Comic Book Legends Revealed igyekezett igazolni.
Mint kiderült, az album borítóját eredetileg David McMacken rajzolta (ez erről kivágott alak látható a fenti képen), ám végül a stúdió a rajzolt, képregényes hátteret megtartotta, de Angus Young alakját kivágta, hogy a végleges fotót szúrja be a helyére, melyet Robert Ellis készített egy koncerten még 1982-ben. A Marvelnek ekkor élő szerződése volt a bandával, melynek keretében a borító belső oldalaira minden dalhoz külön képregényrajz készült, és végül a Ballbreaker ebben a formában került a boltok polcaira is.
Az együttműködés azonban itt még nem állt meg, a Marvel egy komplett sorozatot tervezett volna a banda tagjainak részvételével, mely aztán végül sosem valósult meg. Ennek okairól Susan Masino rock n roll történész beszélt, aki több könyvet is írt az AC/DC történetéről. Masino szerint a Marvel már a Ballbreaker megjelenése előtt egyeztetett a bandával egy lehetséges képregényről, ám végül a bandának egyáltalán nem nyerte el a tetszését a kiadó korai szinopszisa, így a terv kútba hullott. Eszerint ugyanis a történet kezdetén Bon Scottot, a banda 1980. februárjában elhunyt első énekesét láttuk volna, ahogy a pokolban kártyázik Nixonnal és az ördöggel. Miután az aktuális lapleosztást épp Scott nyeri, ezért megkéri az ördögöt, hogy hadd játsszon még egy utolsót a bandájával lent a pokolban, így Angus Youngék megkezdték volna utukat az alvilág legmélyebb bugyraiba. Az AC/DC tagjai azonban tiszteletlennek érezték a szinopszist, nem tetszett nekik, hogy a kiadó a pokolban ábrázolta Bon Scottot, így megvétózták az ötletet.
A csütörtöki nyomozóklub eltűnt tévés személyiség után kutat
Irene Vallejo Papirusza átjárókat úgy nyit átjárókat a történelemben, hogy egy pillanatra sem válik labirintussá.
Végre Egri Lajos oktatói életművének második, utolsó felvonása is olvasható magyarul: A kreatív írás művészete rövid szakmai összefoglaló, egyúttal a Drámaírás művészetének továbbgondolása.
Magyarországon ritkán tapasztalható nagyszerű összefogás a kultúráért.
A csütörtöki nyomozóklub eltűnt tévés személyiség után kutat
A rémesen vicces Addams-feldolgozás
Irene Vallejo Papirusza átjárókat úgy nyit átjárókat a történelemben, hogy egy pillanatra sem válik labirintussá.
Végre Egri Lajos oktatói életművének második, utolsó felvonása is olvasható magyarul: A kreatív írás művészete rövid szakmai összefoglaló, egyúttal a Drámaírás művészetének továbbgondolása.