• Kövess minket a Facebookon!
  • Kövess minket az Instagramon!
  • Kövess minket a YouTube-on!
A Variety cikke egy reprezentatív kutatás eredményeit idézi

Hírek

Egy felmérés szerint a karantén változtathat az emberek jövőbeli filmezési szokásain

  • Megosztás Facebookon
  • Megosztás Twitteren
  • Megosztás e-mailben

Hirdetés

Talán nem is annyira meglepő módon számtalan, reprezentatív kutatás készült az elmúlt hetekben a különböző kulturális irányzatok iránti jövőbeli igények feltérképezése végett. Azt már tudjuk, hogy a karantén változtatott az olvasásra fordított időn, most pedig egy a Variety-ben közzétett cikkben arra is rávilágítottak, hogy a filmezési szokásaink is alapjaiban formálódtak át a karantén hatására.

A Variety cikke egy reprezentatív kutatás eredményeit idézi

A Variety cikke egy reprezentatív kutatás eredményeit idézi

Performance Research és a Full Circle Research Co. egy közös projekt keretében 1000 amerikait kérdezett a karantén alatti filmezési szokásokról, valamint az esetleg újranyitás utáni viszonyokról. A megkérdezettek 70%-a mondta azt, hogy a jövőben, ha választhat, mindenképpen inkább otthonában online tekintené meg a legújabb filmek premierjét ahelyett, hogy moziba menne. A vetítőtermekbe mindössze a megkérdezettek 13%-a térne csak vissza szívesen, ami meglehetősen élesen egybevág a kérdőív egy másik tételével, miszerint 52% a járvány lecsengése után kevésbé szívesen látogatná a közösségi tereket.

A kutatás kitért arra is, hogy vajon a jelenlegi helyzetben mely műfajok érdeklik leginkább az embereket, itt nem túlságosan meglepő módon a vígjáték nyert, közel a megkérdezettek fele erre voksolt, de kimagasló százalékot kaptak a drámák, és az új szuperhős filmek is. Kiderült az is, hogy a sportesemények kapcsán a megkérdezettek 59%-a várja, hogy akár üres stadionokban is, de ismét láthassa kedvenceit.

Mint az látható is, a kutatás az élet rengeteg területét érintette a kultúra fogyasztói szokásain túl, többek közt kiderítette, hogy a megkérdezettek 46%-a használná csak a mosdót, amennyiben nyilvános rendezvényen venne részt a későbbiekben, és 47% vásárolna az ott elhelyezett büféknél. Fontos persze megemlíteni, hogy ez a kutatás leginkább az amerikai viszonyokra fókuszál, természetesen elképzelhető, hogy más országok, más kultúrák ettől eltérő módon viszonyulnak a lehetséges jövőképekhez.

Kapcsolódó cikkek

Május 27-én mindenki láthatja a sokat halasztott speciális adást

Május 27-én láthatjuk először a Jóbarátok speciális epizódját

A dokumentumfilm végül egy évvel az eredeti időpont után kerül adásba.

Ma Rainey

A blues nagyasszonyának portréja lett Chadwick Boseman hattyúdala – Filmkritika

Boseman utolsó alakítása tragikusan korán lezárult karrierje és tehetsége tanúja.

    Hírlevél feliratkozás

    Itt akarsz Te is lépdelni Ectopolis utcáin?
    Tartsd velünk a lépést, és iratkozz fel a város hírlevelére!

    Az Adatkezelési tájékoztatóban leírt feltételeket elfogadom.

    Hirdetés

    Legutóbbi cikkek

    • 2021. május 17.

    A British Book Awards szerint a debütáns Richard Osman az év írója

    Richard Osman nemrég magyarul is megjelent regénye több mint 1 millió eladott példánynál jár.

    • 2021. május 17.

    Előfordul, hogy az író alkotói válsága az olvasó örömévé válik – Könyvkritika

    Egy őrült hétvége a Kavalier és Clay bámulatos kalandjai írójának 1995-ös művében.

    • 2021. május 17.

    Május 27-én láthatjuk először a Jóbarátok speciális epizódját

    A dokumentumfilm végül egy évvel az eredeti időpont után kerül adásba.

    • 2021. május 15.

    Oscar Wilde egyetlen regényében eladta a lelkét az ördögnek, az olvasó pedig imádta érte

    Egy író, aki önmagáról mintázta fausti alkut kötő hősét.

    • 2021. május 14.

    Csuja Imrével és Mácsai Pállal érkezik a Mosolyka-életrajzi film

    A film bemutatója holnap este 20 órától online.

    Hirdetés