Tom Hanks most némileg szembeúszik az árral, mert bár Christopher Nolan és Denis Villeneuve is nyíltan kifejezte nemtetszését a Warner döntése miatt – azaz, hogy 2021-es sikerfilmjeiket a mozipremierrel egy időben streamingen is bemutatják – a kétszeres Oscar-díjas legenda szerint azonban nem kell félni, csupán alkalmazkodni szükséges.
Tom Hanks több interjúban is elmondta, mennyire sajnálta, hogy legújabb filmjét, A Greyhound-csatahajót nem mutathatták be a mozik a járvány miatt, így az végül streamingen debütált, de most úgy fest, túltette magát a csalódáson, és inkább igyekszik elfogadni a megváltozott helyzetet. Hanks szerint egyáltalán nem kell bánkódni azon, hogy egy filmet moziban, vagy épp online streamingen mutatnak be, mert a bemutató helye semmiféle minőségi garanciát sem jelent, amire példaként hozza fel, hogy ő maga is annak idején egy szemcsés tévén, fekete-fehérben látta a Híd a Kwai-folyón című klasszikust, ami azonnal a kedvence lett.
A Forrest Gump és a Philadelphia – Az érinthetetlen című filmekért egyaránt Oscar-díjjal kitüntetett Hanks immáron 40 éve van a pályán, és bár sajnálja a mozik nehéz helyzetét, szerinte ezzel egyre közelebb került az a pillanat, amikor már a legnagyobb stúdiók is azon lesznek, hogy eleve egyszerű, otthoni rendszerekre optimalizálva gyártsanak filmeket úgy, hogy azok platformtól függetlenül teljes és lenyűgöző élményt nyújtsanak.
Hanks reakciója a Warner döntése nyomán megszólaló Christopher Nolannak is válasz, aki azt mondta”Az ipar filmes nagyágyúi és filmsztárjai abban a tudatban hajtották álomra a fejüket, hogy a legkiválóbb filmstúdiónak dolgoznak, aztán arra ébredtek, hogy kiderült, igazából csak a világ legrosszabb streaming szolgáltatásának.” Mint ismeretes a nyilatkozat akkor született, amikor a Warner bejelentette, hogy minden 2021-es sikervárományos blockbusterét egyszerre mutatja be moziban, és streaming formájában, igaz, utóbbi esetében csupán egy hónapig lesznek elérhetően az alkotások, többek közt a Dűne, a Mátrix 4, vagy a Godzilla vs. Kong. A döntés miatt azóta már komplett jogi háború készülődik.
Újra műsoron a Quantum Leap – Az időutazó.
A Warner döntése értelmében nem annyira biztos.
A csütörtöki nyomozóklub eltűnt tévés személyiség után kutat
A rémesen vicces Addams-feldolgozás
Irene Vallejo Papirusza átjárókat úgy nyit átjárókat a történelemben, hogy egy pillanatra sem válik labirintussá.
Végre Egri Lajos oktatói életművének második, utolsó felvonása is olvasható magyarul: A kreatív írás művészete rövid szakmai összefoglaló, egyúttal a Drámaírás művészetének továbbgondolása.